.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هافبک مازندرانی به استقلال نزدیک تر شد

امید ابراهیمی در مصاحبه‌های اخیرش مقصر خط خوردن از اردوی تیم ملی را زلاتکو کرانچار دانسته بود و پس از تمدید قرارداد کرانچار از تمایلش برای جدایی از سپاهان خبر داده بود.

اما باشگاه سپاهان راضی به این امر نیست و برای حفظ ابراهیمی در تلاش است. به همین منظور جلسه ای برای ایجاد تفاهم برگزار شد اما هنوز هیچ گونه توافقی بین طرفین حاصل نشده است.

مشکل دیگر هافبک سپاهان علاوه بر حضور کرانچار، دستور سبحانی مبنی بر کاهش مبلغ قراردادهاست که خیلی از بازیکنان سپاهان را برای ماندن مردد کرده است.

رسول خوروش مدیر تیم فوتبال سپاهان که پیش از این از مشخص شدن تکلیف ابراهیم در جلسه روز سه شنبه باشگاه خبر داده بود، در این باره گفت: «وضعیت امید ابراهیمی با یک جلسه مشخص نمی‌شود و فعلاً باید صحبت‌های بیشتری انجام بدهیم.»

او ادامه داد: «باشگاه صد در صد به دنبال حفظ ابراهیمی است و توان خود را برای تحقق این موضوع به کار خواهد برد و فعلاً تا مشخص شدن شرایط نهایی باید صبر کرد.»

 مدیر تیم فوتبال سپاهان جذب بازیکن خارجی را فعلاً منتفی شده دانست و گفت: «با توجه به درنظر گرفتن قانون سقف بودجه فعلاً جذب بازیکن خارجی در دستور کار باشگاه نیست و هدف و تمرکز ما در حال حاضر بر حفظ صددرصدی بازیکنان داخلی است.»

گفته می شود قلعه نویی خواهان جذب این بازیکن است و در صورت عدم توافق نهایی این بازیکن با سپاهان، مذاکرات وی با استقلال آغاز خواهد شد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 خرداد 1393
امید ، امید نکاست
صبرایی 2 خرداد 1393
این بازیکن تا انجایی که من میدانم به رنگ ابی حساسیت دارد وعاشق رنگ قرمز است میگین نه ....ازش بپرسین........

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.163 seconds.